Friday, February 1, 2013

Kortiston haaste #16

Kortiston haasteessa #16 on aiheena onnittelut.

Käykää oikeasti katsomassa nuo Kortiston sivuillakin mainostetut Nappikauppa Punahilkan pullonkorkkiriipukset. Olen tehnyt tuollaisia ennenkin riipuksista ja laittamalla siihen päälle... sitä... no sana hukkui nyt päästä, mutta sitä liiman tyylistä ainetta jolla saa sellaisen kiiltävän kerroksen. Ja vaikka olin niihinkin tyytyväinen niin ei meinaan toimi sitten yhtään niin hyvin kun nuo epoksitarrat! Itse pullonkorkki on tosi kätevästi käsiteltävää materiaalia ja kun se tarra sopii siihen täydellisesti, niin helpompaa ei voisi olla.

Aikaisemmin olen samoja pullonkorkkeja käyttänyt tästä linkistä löytyvässä kortissa.



Kysymyksenä haasteessa oli että mitä korteistasi ei löydy. Mulla on helppo vastaus tähän, multa ei löydy väritettyjä leimakuvia! Tähän värittelyyn en ole perehtynyt, eikä esim. piirtäminen tai maalaaminen ole koskaan ollut mun juttu, niin se ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta. Ehkä joku päivä...?


1 comments:

Anonymous said...

Tosi kivan näkösiä noi eboksi tarra pullonkorkit. Täytyy varmaan itsekkin kokeilla joskus :)

Post a Comment

Please leave a comment